new business

Testeaza, achizitioneaza!

Tryvertising este ultima moda in marketingul de produs. Metoda de atragere a cumparatorului prin testarea lor in „laboratoare” a aparut la  SampleLab in Japonia, a urmat Sampleplaza si Club -C (unde se pot testa produse cosmetice). Potrivit Springwise a aparut un nou centru de testare la SanDiego, Sample U- http://www.sample-u.com . La Sample U,  se trece dincolo de limita mostrelor  obisnuite,  la campusul Alliant International University, unde se afla „laboratoarele de testare”, poti  incerca orice, pana si obiecte pe care le folosesti in casa, precum o baie.

Mottoul „Try before you buy” se adreseaza si doamnelor http://www.dailymakeover.com  si http://www.thehairstyler.com care vor sa testeze virtual un nou look.

Nu stiu unde citeam saptamana trecuta  ca s-au inventat si tonomate care elibereaza mostre. Este adevarat, nu cred ca aceste masinarii ar atinge prea mult obiectivul la romani: romanul ar incerca pana ar termina toate mostrele, iar dupa ce s-ar satura ar spune ca produsul fie e prea scump, fie nu e bun.

Lasă un comentariu