ganduri · Uncategorized

Conectat…la ce?

Conectată, dar scoasă din priză!

Serile trecute dau să mă uit la un film pe youtube. Deschid tableta care era conectată la o tasatură prin bluetooth, pe care o conectez prin wi-fi la televizor  prin Chrome-cast, prin bluetooth la o boxa mobilă. M-am întrebat:  chiar sunt freak?

Consideram că sunt relativ independentă de diverse dependețe tehnologice sau alte lucruri. Independentă comparabil cu întregul fenomen care are loc, realizez, altfel… Nu mă mai uit la emisiunile TV de multă vreme, cel puțin nu la posturile de știri sau cele generaliste. Postez pe social media, dar nu mi-am făcut un crez din asta.

Săptămânile trecute, după ce am testat căștile de realitate virtuală ale unei colege, m-am trezit că îmi salivează ochii să repet nou experiența. M-am gândit, încă de pe atunci dacă nu ar mai fain, mai uman, să îmi port picioarele chiar în natură.

M-am găsit totuși în situația  să conectez cinci device-uri să văd un amărât de film pe Youtube!   În pălăria lui Hector, evident că că mă simt deconectată, cu energie limitată și chef de orice, dacă mare parte a surselor de aspirații se bagă în priză. Așa risc să mă scot pe mine din priză, dacă natura e o imagine difuzată de un device. Unde e exploratorul din mine?

Sunt sigură că suntem mai mulți care simțim la fel, dar acum vorbesc în nume propriu.

Foto : pixabay.com

Lasă un răspuns

