ganduri · timp liber · Uncategorized

Motocros ca stil de viață

De vorbă cu motocrosistul Bogdan Oproiu

Când spui motocros, te gândești la adrenalină și exaltare, mai puțin la echilibru fizic și psihic sau la  un stil de viață sănătos.  Aveam aceeași imagine în gând pe când am avut prima întâlnire cu motocicleta de cros și cu Bogdan Oproiu, cel care m-a ajutat de la primele ture.

În timp, am învățat că, la fel ca în orice alt domeniu, pasiunea este importantă, dar insuficientă fără muncă și susținerea pasiunii prin efort financiar și fizic.  Iar dacă vă gândiți că efortul pentru un asemenea sport este mică, vă înșelați! Să îl citez pe Bogdan:

Ajungi să practici alte sporturi doar să poți ține ritmul celor două manșe de 15minute + 2 ture la curse.

 

Pentru mine motocrosul, la nivelul meu de novice,  a adus bucurie și, pe cât de incredibil sună, relaxare. Cum eu nu sunt cea mai potrivită să vorbesc despre acest sport l-am invitat pe Bogdan  pe iexplore.ro să vorbească despre motocros ca stil de viață.

Lasă un răspuns

