Uncategorized

Talent și bucurie

De vorbă cu un om minunat: Vali Irina Ciobanu

Mi-am propus cu mai multă vreme în urmă să scriu despre oameni frumoși din jurul meu. Aveam mai multe nume în plan, dar mi-am propus să încep cu Vali Irina Ciobanu, un pictor creator de frumos, un om frumos.

istoriacafelei-vali-irina-ciobanu-800x445

Am fost onorată că mi-a răspus, am fost fericită citind răspunsurile ei. Aici găsiți un extras din modul frumos în care Vali gândește.

Urmăriți lucrările  și bucuria ei pe Facebook, pe website sau în galeriile din București.

Vali Irina Ciobanu

fără tenacitate, muncă, perseverenţă, talentul e în van

Vali Irina Ciobanu

pe Iexplore.ro veți găsi o mostră din bucuria Vali Irina Ciobanu.

Lasă un răspuns

