pe contrasens · timp liber

hadeți să haidem!

In  categoria ce îmi place se încadrează cu ușurință motocicletele. Dacă pe stradă merg de ani buni, în motocros sunt novice, dar cresc încet, cu bușiturile de rigoare. Mă ridic și nu mă dau bătută, dimpotrivă. Dau bice înainte grație ajutorului lui Bogdan Oproiu.  

Bogdan este unul dintre acei oameni frumoși pe care i-am întâlnit în calea vieții. Un luptător, condus de pasiuni frumoase și, bineînțeles,  de motocicletă. Un motociclist de clasă, cu state vechi, genetic vechi. Acum, gândindu-mă mai bine și  uitându-mă în jurul lui Bogdan, ajung să mă întreb dacă nu cumva are în ADN gena motocros.  Tatăl motociclist profesionist, el, fratele, acum nepotul. Nu m-ar mira ca fiul lui  să conducă o motocicletă, înainte de a merge în premergător!

Se apropie primăvara. Se apropie un nou campionat de motocros. Bogdan a participat în trecut  cu numărul 70 sau 78 și sponsorizările sunt binevenite pentru ca el să reia cursele anul acesta. 

Orice contract de sponsorizare ( mecenariat)  e binevenit! O puteți face de drag, fiindcă susțineți un sport de curaj, anduranță și pregătire îndelungată. Încă un lucru: prin noul cod fiscal s-a ridicat limita de sponsorizare de la 3 la mie la 5 mie raportat la cifra de afaceri!

Ce ziceți, vă puneți numele pe motocicletă și îi facem galerie lui Bogdan la circuit în 2016?

Doi fraţi pe mai mulţi cai from funkast on Vimeo.

Lasă un răspuns

