despre mine · Uncategorized

De fapt…

Sunt mai mult de o imagine înghețată, sunt  eu  cu meseria, munca și pasiunile mele. Iar pasiunile vorbesc  despre cine suntem și ce oameni ne înconjoară.

Am vrut să îmi schimb imaginea la profilul linkedin.com. Am realizat ca o singură imagine nu arată cine și cum sunt eu. Am observat că acceptă gif, așa am considerat ca rezolv aspectul nerepreprezentării  mele.

Am făcut repede un gif, l-am încărcat pe Linkedin.com, când am realizat că a fost degeaba: era o simplă fotografie, neanimată.

Pe Facebook știam că nu acceptă gif, dar am zis, poate-poate.

 

Corina

De fapt, aceasta este imaginea din profilul meu linkedin.com si Facebook.com. Știu că vedeți altceva, dar asta este!

 

 

Lasă un răspuns

