Amintiri din vacante · calatorie · despre mine · fun

Salvador Dali continuă să vă primească în creierul lui

… la Bușteni

Am citit acum comunicatul primit de la Palatul Cantacuzino și m-am gândit că poate mai există interesați: expoziția Welcome into my Brain  va fi deschisă până pe 11 octombrie 2015, grație afluxului de vizitatori.

Eu am văzut, vizitat și am considerat o experiență interesantă. Chiar vă recomand să o vizitați dacă aveți drum prin Bușteni.

Pun doar câteva fotografii, restul le puteți vedea singuri!

Expoziția se desfășoară aici: http://www.cantacuzinocastle.com/.  Mergeți , merită, e o lecție grozavă!

Salvador Dali Busteni Salvador Dali Busteni Salvador Dali Busteni Salvador Dali Busteni

Lasă un răspuns

