Uncategorized

Cum mă motivez în zilele mai proaste

În ultima vreme am fost mai rar la sală decât de obicei şi încerc să trag de mine să îmi revin la vechile şi bunele obiceiuri, de a face sport cel puţin 5 zile din 7.

Vineri ploua cu găleata şi , în timp ce mă îmbrăcam, îmi spuneam în sine că pe o vreme ca asta nu scoţi nici câinele pentru nevoi primare, cum să mă montez să merg la sală! Odată ajunsă, în fundal se auzea o melodie antrenantă, nici măcar nu îmi amintesc care. Atât ştiu, am urcat pe bandă pentru încălzire, am făcut o serie de exerciţii, iar o oră jumătate mai târziu, mă întrebam când a tecut vremea. Eram mai veselă, mai mobilizată şi chiar nu mi-a mai păsat de ploaie sau de starea apăsătoare pe care aceasta o aducea. Asta mi se întâmplă în fiecare zi când merg la sală şi norocul meu e că merg des, aşa că sunt de cele mai multe ori bine-dispusă şi productivă.

Sâmbătă şi duminică am păstrat acelaşi ritual, iar după sala am avut o vervă incredibilă şi alt echilibru. Am avut chef de treabă şi drumuri şi, în ciuda taficului execrabil din zona mea, nu m-am enervat deloc.

Azi era luni şi cine a zis că luni nici iarba nu creşte a spus tare bine! Credeam că nu mi se aplică acest proverb, dar, azi la prima oră îmi părea mai adevărat ca oricând. Mi-a sunat ceasul la 5.45 şi cu un ochi în ceas, mi-am spus că vechea oră trebuie să fi fost 4.45, aşadar mai dorm 100 minute. Cele 10 minute s-au transformat într-o oră şi mi-am dat seama că nu mai am timp să ajung la sală. Am plecat ursuză şi am ţinut-o aşa până la muncă.

Cum nu puteam să o ţin în lehamite neproductivă toată ziua, mi-am luat doza de motivare . De la o vreme încoace, de câte ori nu mă pot „monta” la treabă sau sunt în pană de inspiraţie, mă uit pe tube la clipul lui Jeb Corliss ” Grinding The Crack” . Nu ştiu ce mă inspiră, curajul tipului, vecin cu nebunia, Awolnation şi Sail, toate, împreună? Cert e că odată ce mi-am luat doza de Awolnation, arăt de parcă m-aş fi hrănit cu Duracell.

 

Lasă un răspuns

