despre mine · ganduri

Valori şi crez

Valori şi crez

Familie şi cei dragi mie

Voi face tot posibilul să aduc confort şi starea de bine pentru toţi cei dragi. Voi depune toate eforturile să îi înţeleg şi să le respect toate gândurile, chiar dacă nu sunt asemenea celor pe care eu le am. Nu voi încerca să schimb pe nimeni altcineva, ci voi găsi doar înţelegere.

Voi încerca să îi înţeleg şi pe cei mai puţin apropiaţi mie şi nu voi depune niciun efort să le schimb punctul de vedere dacă ei sunt diferiţi, dar nici nu voi avea îndoieli că eu aş greşi.

Voi face tot ce îmi stă în puteri să fac viaţa mai frumoasă celor din jur, celor dragi şi apropiaţi mie. Voi reconsidera priorităţile , iar ei se vor afla primii în lista priorităţilor mele.

Sănătate şi stil de viaţă

Voi avea o viaţă echilibrată şi sănătoasă. Voi continua să fac mişcare intensiv, voi găti sănătos pentru mine şi pentru cei dragi. Voi lăsa tutun şi alte vicii.

Voi fi disciplinată şi ordonată în tot ce fac: casă, muncă, viaţă personală şi voi avea echilibru în toate. Voi munci disciplinat, îmi voi ţine ordine în hârtii, după cum voi ţine ordine în dulapul cu cratiţe. Dar mai ales voi fi disciplinată să îmi fac timp pentru alături de cei dragi.

Voi avea grijă de prieteni şi de timpul petrecut cu ei, în acelaşi timp voi avea grijă să îmi cern prietenii- neprieteni.

Voi avea grijă să îmi echilibrez emoţiile. Voi avea grijă să fiu tratată cum se cuvine: nu voi fi nici Buricul Universului, nici şapte din cărţi. Voi fi un burete de informaţii şi voi asculta mai mult decât voi vorbi, voi citi mai mult, cât mai mult şi mai divers. Voi renunţa pe cât pot la informaţii superficiale şi ştiri de prostit proştii.

Muncă

Voi munci mai mult şi mai ales, mai disciplinat. Voi găsi calea să fiu conducător, manager şi angajat. Eu, conducătorul, voi avea cele mai severe cerinţe pentru mine, angajatul. Voi trata totul egal, indiferent de poziţia din care iau decizia (angajat- angajator) şi voi găsi calea cea mai bună de a prioritiza activitatea.

Voi găsi cele mai bune metode de evoluţie, atât pentru mine cât şi pentru clienţii mei. Voi încerca să îmi înţeleg clienţii în favoarea rezultatului. Voi găsi cea mai bună metodă de a-mi evalua munca la preţul corect. Voi încheia cât mai multe contracte şi voi creşte firma. Când va veni momentul, voi angaja şi valorifica oameni. In timp, angajatii care se vor alatura vor crea plus valoare pentru firma, crezând în ea şi eu voi avea grijă să îşi aducă plus valoare în viaţa lor.

Voi oferi servicii de calitate şi voi depune toate eforturile pentru clienţii mei, ca afacerea lor să crească. Nu voi face clienţilor ce nu accept să mi se facă mie . În aceeaşi măsură voi avea grijă ca inclusiv clienţii şi partenerii să se poarte corect cu mine şi angajaţii IXPR.

În măsura în care se poate şi găsesc oamenii potriviţi, voi angaja oameni din clasele vulnerabile, dar mai ales persoane cu dizabilităţi.

Mă voi implica, eu şi firma pe care o administrez, în activităţi caritabile în măsura în care disponibilităţile financiare , fizice, know-how-ul sau de altă natură o permit.

Voi continua să militez pentru turismul accesibil şi dreptul persoanelor cu dizabilităţi (în special locomotorii) să călătorească neîngrădit şi fără bariere în România.

Voi munci cât să am bani să îmi fac viaţa confortabilă şi să fac viaţa mai frumoasă celor din jurul meu. Voi câştiga bani cât să mă bucur, fără a –mi face crez din ban.

Eu şi Dumnezeu

Voi continua să cred în Dumnezeu, fără să devin habotnică, iar în fiecare zi voi crede în minuni.

Lasă un răspuns

