ganduri · Uncategorized

Despre bun simt

„Decât” bun-simţ vă rog … cam de 50 de bani!

Mi se întamplă lucruri în ultima vreme şi nu ştiu ce naiba să mai cred. Sunt eu dudă, a-nnebunit lupu sau pur şi simplu pe fiecare ne doare la troci de bunul simţ, iar capra vecinului behăie mai tare!

Unii îşi bagă ce nu trebuie în cutia mea poştală

De mai multă vreme nu am mai încuiat cutia poştală fiindcă vecinii au crezut că cine ştie ce rahat primesc eu, aşa că mi-au fortat amărâta de uşă şi pentru  o lungă perioadă  de timp nu am mai putut să o descui. Când am reuşit într-un final, am lăsat-o în Paştele ei descuiată, fiindca oricum nu primesc cine ştie ce corespondenţă, în afară de facturi şi pliante. Nu or să îmi ia facturile, am gândit eu la vremea aceea!  Ei bine,  am gândit greşit. În urmă cu vreo săptămână îmi deschid cutia poştală şi am crezut că îmi sar săritele. Am văzut că de la o vreme încoace nu mai am cutia poştală plină de pliante, dar mă bucuram că marile hypermarketuri au rămas pe online, fără să îmi mai spameze cutia poştală. Nu m-am gândit că cineva are „bunăvoinţa” să trieze corespondenţa în locul meu. Asta până într-o zi când m-am trezit cu două facturi  de electricitate deodată, deşi nu avusesem niciuna. Cât pe aci să mă trezesc fără curent pe tema asta! De parcă jocul de-a v-aţi ascunselea cu factura nu era suficient, infractorul neprins a purces să îmi deschidă corespondenţa şi am găsit factura scoasă din plic. Apropos, după ce trecuse termenul de plată! Încă nu ştiu pe cine să bănuiesc, administratorul se descompune de la atâta zguduit din umeri în semn de  „nu ştiu”, iar  la final hoţul cu un păcat, păgubaşul cu o mie! Acum, mă întreb, dacă au binevoit să îmi scoată factura, de ce nu au binevoit să o şi plătească?! Mă gândesc să instalez un pumn din acela cu arc în cutie şi să identific făptaşul după o vânătaie bună la ochi!

Capra vecinului behăie mai tare!

La propriu! Mă acostează la finalul săptămânii trecute un vecin de palier. După cum m-a abordat că  vrea să îi fac „decât” o favoare, m-am gândit că va fi „decât” o ţărănie.  Nu numai că era de prost gust ce îmi cerea, dar tupeul m-a lăsat cu gura căscată. Nasol moment, fiindcă prin bloc circulă nestingheriţi nişte gândaci şi aş fi putut să mă trezesc cu gura plină de carne, într-o zi de post! Despre ce era vorba? Vroia „decât” maşina mea cu împrumut fiindcă numărul meu de înmatriculare se potrivea cu nu’ş ce schepsis personal şi ar fi jucat o farsă. Serios? Nu avusesem cine ştie ce texte cu această persoană şi nu  îmi cerea maşina fiindcă avea copilul bolnav! Nu schimbaserăm prea multe replici, în afară de Bună ziua şi  alte trei vorbe de complezenţă!  Tot el s-a arătat descumpănit când i-am spus tăios că nici măcar nu se pune problema. Să îşi schimbe numărul de înmatriculare de la maşină, dacă are atracţii de genul ăsta, nu să râvnească la a mea!

Ce face omul pentru 50 de bani!

În weekend am plecat la cumpărături şi fiindcă vroiam să cumpăr diverse chestii voluminoase am luat un cărucior. Bag tacticoasă moneda, mă bucur că am un cărucior funcţional în care să nu mă opintesc şi purced cu lista în mână. Ajung la raionul de legume şi fructe, cântăresc banane şi mere şi le pun în cărucior. Merg să aleg nişte chestii de la raionul de produse vrac şi las căruciorul într-o parte ca să nu încurc ceilalţi cumpărători. Când mă întorc să îmi pun achiziţia în trocarici,  ia-l de unde nu-i!  Dau ocol întregului raion uitandu-mă în  la cumpărăturile altora, să văd dacă ar corespunde cu ce am tot basculat eu. Eram penibilă,  furioasă şi fără cărucior! I-am urat celui ce mi-a luat jucăria să se bucure de cumpărături cum mă bucuram şi eu, iar de ăia 50 de bani de la scula să îşi ia hârtie igienică să se şteargă la gură după câte i-am dat să mănânce! Până la urmă am cumpărat trei lulele, trei surcele şi m-am cărat. Data viitoare îmi iau şi o sârmă la cumpărături să îmi leg căruciorul de picior.

Sunt eu dusă?

Lasă un răspuns

