Uncategorized

1 Mai 2014 altfel!

Nu am mai scris demult aici, asadar o sa va reamintesc pe scurt despre mine. Eu  sunt cea care vorbeste despre lucruri bune si locuri frumoase. Chiar daca nu am mai scris aici, in principiu fac acelasi lucru. Mai mult chiar: fac lucruri bune si frumoase, nu doar vorbesc despre ele.

Acum, fiindca stiu ca nu toata lumea e dornica sa se afume la gratar  de 1 Mai sau sa se imbete pana adoarme pe plaja, eu, vocea agentiei I explore,  va invit la o mini-vancanta de 1 Mai altfel, la Rasnov.

O sa va bucurati de aerul de munte, de un foc de tabara si mai ales, in seara Tineretului, de un concert  de muzica jazz si clasica in Pestera Valea Ceatatii. Cine doreste se poate alatura unui workshop de fotografie de eveniment.

De ce ne-am gandit la aceasta? fiindca pe 30 aprilie este ziua Internationala a Jazzului,  zi declarata de UNESCO, pe 2 Mai este ziua Tineretului si.. in fine, 1 Mai e ziua fara munca a celor ce muncesc!:)

 

Mai multe despre eveniment si Imagine

tarife  aflati  aici http://www.iexplore.ro/1-mai-muzical/!

 

Ne mai gasiti si pe http://iexploreromania.com

Lasă un răspuns

