excursie · fun · ganduri · munti · new business · Tara mea cu ochi frumosi · Uncategorized

Calator de profesie

De multa vreme nu am onorat cu prezenta acest blog, sub texte si pretexte pe care le-as  putea insira intr-o lista lunga. Dar, chiar si pentru cititorul care a ajuns pe vorbepe.wordpress.com din intamplare, rasfoind articolele de aici isi da seama imediat de faptul ca  „tara mea cu ochi frumosi” si calatoriile prin Romania pe care o vad eu,  ma tintuiesc in fata computerului si ma indeamna sa imi scriu in mod spontan, vesel si optimist gandurile . Iubesc locurile nepangarite si as vrea sa le arat lumii intregi, sa vada si ea acea parte a Romaniei pure, a Romaniei neatinse de globalizare. Iubesc oamenii harnicii si primitori care te aseaza la masa si iti pun in cana lapte de la tata vacii, expresiile  lapte pasteurizat si q-pack fiind evident straine de satul pe al carui izlaz creste vaca. Cerneala penelului meu,inspiratia mea si voia buna sunt  alimentate de explorarea „tariile mele cu ochii frumosi”.

Nu am mai scris si m-am ofilit putin(nu ca m-as fi subtiat,ba dimpotriva!🙂 ). NU am mai umblat hai hui si mi-am pierdut din veselie. NU am mai scris tocmai fiindca nu prea am mai calatorit si nu mi-am mai hranit sufletul cu frumos si voie buna. Hrana sufletului sunt locurile si oamenii frumosi,faptele bune si omenia.Imi este evident ca nu am mai scris fiindca am calatorit mai putin.

Intr-unul din articole chiar  ma lamentam ca nu exista meseria de calator de profesie, ca nu pot umbla umbla in voie pe meleaguri romanesti pure, ca nu pot intalni cu oameni frumosi ca parte a vietii zilnice ca o profesie. Imi parea rau ca nu pot arata lumii intregi acea Romanie frumoasa pe care eu o vad,  ca lucrurile marunte facute de oameni simpli si frumosi, vor ramane continuu anonime.

Acum am un raspuns si creste pipota in mine. Pot fi calator de profesie, pot arata lumii intregi Romania pe care eu o vad, oamenii ei frumosi si in acelasi timp pot face ceva si pentru cei mai putin norocosi.

Lasă un răspuns

