Amintiri din vacante · excursie

Manga – Voinesti

2 gânduri despre „Manga – Voinesti

  1. Sa stii ca pentru mine nu conteaza calitatea „tehnica”a fotografiilor ci mesajul si mai ales starea pe care mi-o transmit. Iar fotografiile tale imi transmit o stare foarte faina:)

  2. Mai, poate iti transmit ceea ce simt cand umblu teleleu : ca sunt o romanca incantata de locurile pe care le vede, bucuroasa pana la lacrimi sau ras in hohote ca a mai vazut un loc nou sau a cunoscut alti oameni.🙂
    Imi place foate mult cum tu scrii, iar de fiecare data cand citesc blogul tau imi da o stare de bine… ca atunci cand am mai cunoscut un loc nou.🙂 Bucura-ne mai des cu povestile tale de Diva in viata.

Lasă un răspuns

