Amintiri din vacante · excursie · ganduri · Tara mea cu ochi frumosi

Poiana Marului

Aici am intalnit un satean care venea agale cu furca pe umar. Eu imbracata  ca de soare, mare, in pantaloni scurti si maieu.El catre mine „ce  cautati?” . Eu” faceam poze. dar.. asta-i drumul catre Sinca Veche?”. el ” no, nu ii cautati pe aia care fac sex?” eu”nu, nu, catre Sinca Veche mergem” Taranul  insista  „aia de fac sex sunt in vale , s-au pus in cerc!” Aoleo mama, asa golasa cum sunt cer inspir atata  misa…. Nu am avut curiozitatea  sa ii vad campati p” aia cu sexu”. Am ţusnitsi in prima parcare mi-am tras  a doua pereche de nadragi peste pantalonii scurti.

Peisajul e mirific.

Această prezentare necesită JavaScript.

2 gânduri despre „Poiana Marului

Lasă un răspuns

