pe contrasens · Uncategorized

te place osanza ?

Asta te duce cu gandul la o alta forma  a intrebarii iti plac femeile? Si ele mie. Nuuu.  Nici vorba, nu este vorba despre asta.

Asta ma duce cu gandul la mancare. Mie imi place papa, papa bun. MUlt si daca se poate sa nici nu ingrasa.

Imi place painea. Imi plac covrigii calzi. Dar bulina neagra – adica eu cand ma imbrac in negru- ma face sa ma opresc mai des in a-mi satisface placerea de a manca paine si covrigi calzi.  Si cand ma gandesc ca odinioara ma opream sa imi satisfac  pofta de covrigi! Sau sa ma opresc in bucatarie si sa trag o salata de rosii cu branza si sa inmoi  o bucata de paine calda in sos! Dar au apus vremurile bune! Dieta frate, paine cu feliuta, shaorma in zilele de sarbatoare, sarmale de Craciun, carnati de Anul Nou, in rest apa plata cu lamaie!

Pentru toti sau toate care vor sa carcoteasca pe tema mancarii bune care nu ingrasa vreau sa fac un loc de dat cu capul.  Un loc care se adreseaza mai ales celor ce iubesc covrigii calzi. Acei covrigi calzi care miros atat de bine dimineata la metrou,incat voi ajunge sa cred ca dincolo de mirosul lor zace Satan care ma ispiteste zilnic!

va invit sa carcotiti si sa  inventati retete de covri calzi care nu ingrasa. Sau retete cum sa consumati calorii. Sau injuraturi la adresa caloriilor.  sau cum vreti voi. sa fie haios, dar decent, sa fie un mesaj inventiv, sa fie chiar si o lamentare pe tema mancarii care ne ispiteste. Doar tot vorbim despre pacat, costuri si ingrasare .

2 gânduri despre „te place osanza ?

  1. Mai, eu am o dieta bazata pe proteine, carne pana la infinit si la nesfarsit de 2 ori, doar Chuck Norris mananca mai multa carne. Mananc mai mult cantitativ decat inainte de dieta, nu am foarte multe interdictii si am slabit 17 kg din 15 noiembrie (2010) pana in 28 martie. Daca vrei sa iti dau dieta mea sau unele sfaturi din experienta personala…..cere si ti se va da. Si DA, inca mananc covrigi calzi dimineata:)

  2. Ador covrigii! Ma intreb daca nu or exista unii care sa ingrase mai putin. Macar vara, pe cand nu merg cu metroul, mai scap de ispitacovrigilor de dimineata. Si da, vreau dieta ta, desi am inceput, acum dupa Paste o alta dieta, Rina de 90 zile.

Lasă un răspuns

