ganduri · timp liber · utile

Aplauze maestrilor…aplauze

Nu am scris regulat si nici des in ultima vreme.Seara aceasta am motiv de scris.

Am ras copios, am savurat umorul si modul in care acesti oameni joaca, m-am distrat de minune si am avut motiv sa aplaud furtunos la finalul piesei A PATRA SORA (de Janusz Glowascki),  la Teatrul National.Nu voi povesti mai multe. Mergeti la teatru bucurati-va si bucurati-i, aplaudati-i. Intr-o lume a taierilor de criza, oamenii acestia  raman maestri,parca aproape neconditionat .

fotografie si nu numai TNB
fotografie si nu numai TNB

Respectul nostru maestrilor! Pacat ca noi,spectatorii, nu va putem oferi mai mult de atat!

Un gând despre „Aplauze maestrilor…aplauze

Lasă un răspuns

