Uncategorized

Prima zi de voluptate gurmanda ceheasca

Această prezentare necesită JavaScript.

Dupa un tur pe platforma  medievala- unde existau niste masini de epoca absolut superbe, folosite pentru tur prin oras- am mers sa mancam. Restaurantul se numea cumva impleticit,un nume format 90%  din consoane, dar stiam de la un sofer de taxi ca acel houimnhimn inseamna de fapt „ratoiul aurit”.Am mancat bine (chiar mult prea bine pentru kg pe care le-am luat dupa renuntarea la fumat- eram concediu, imi faceam de cap). Normal ca mi-am dorit un meniu din bucataria locala, asa ca am primi niste gulas de vita cehesc cu paine si ceapa. Bun, foarte bun, delicios. Feliile de paine, 4 la numar, erau pe jumatate inmuiate in sosul rosu visiniu de carne de vita, iar cateva  rondele de ceapa pluteau deasupra, in „scarba” infometatului. Am bagat si un dulce localnic, care in aceeasi sila fusese stropit cu ciocolata…mmm. A fost un pranz genial, de te urneai cu greu mai apoi ca toata bunaciunea iti aluneca prin vene pana atingea varfurile degetelor din picioare. Ahhh. ce greseala, ce nenorocire! Era cat p’aci sa uit  simbolul national,licoare panaceu ceh! O bere buna rece, care  lasa un pahar aburit… ce mai la deal la vale, stanga dreapta, chiar ea, berea Pilsner Urquell, la mama lui in Cehia. Ce bun, ce bun! (ca sa fiu sincer- nesimtita si deloc doamna, aproape ca imi vine sa ragai a plin si a satisfactie numai gandindu-ma. ei bine, exagerarea e doar de dragul de  a arata cat de buna a fost mancarea).

2 gânduri despre „Prima zi de voluptate gurmanda ceheasca

Lasă un răspuns

