excursie · Uncategorized

Czech me out!

M-am intors din Cehia ieri si nu mi-am dat seama cat de tare mi-a placut decat atunci cand am deschis usa si mi-am dat seama ca nu imi convine ca am ajuns acasa. De obicei , dupa fiecare iesire,  ma plimb, ma bucur  de iesire  si ma bucur odata  ca am revenit, odata ajunsa acasa. De data aceasta am deschis usa cu gandul la locul din care am venit.

Iesirea a fost scurta, dar plina, fructuoasa. In primul rand am vazut ce n-am crezut ca voi vedea niciodata, motivul si scopul final al acestei iesiri. Motivul iesirii? Iubitorii de moto stiu ca duminica s-a disputat moto GP la Brno. Ei bine, am fost la MOTO GP! cu alte cuvinte i-am vazut pe Rossi,Stoner si toti grei concurand (e drept eu am sperat ca le voi face poze pe pista , in mers. Ei bine, nicio sansa!)

Am plecat sambata dimineata, chiar devreme, spre Praga. In Bucuresti era o vreme oribil caniculara. Sincer, eu nu vazusem nicio prognoza meteo pentru Cehia, asa ca am plecat ca o floare cu un numar mare (poate prea mare, considerand cele doua zile departe de Bucuresti) de tricouri subtiri si maieuri.  Ei bine, am ajuns la Praga pe o vreme racoroasa, iar din avion vedeam pista uda. Cam aiurea, am cam imbulinat-o gandesc eu. Ca de obicei exista un grup de zani si zane bune care au conspirat pentru toata aceasta mare sansa a mea. O sa va povestesc mai multe despre Praga si despre senzatia uluitoate a concursului (precum si de dezamagirea ca in Romania nu se vor face lucruri asa bune niciodata, cel putin nu in timpul vietii mele) cand voi reusi sa descarc fotografiile.

2 gânduri despre „Czech me out!

Lasă un răspuns

