Uncategorized

Sedinte

Am revenit sa mai scriu trei vorbe. In ultima vreme mi-am tot gasit pretexte sa nu scriu, de fapt, mai degraba mi-am cautat justificari fiindca nu am scris.Adevarul e ca nu am mai scris pentru ca nu m-am mai simtit amuzanta, pentru ca nu am mai fost amuzanta. Pe masura ce imi regasesc simtul umorului, cel al esteticului, al rabdarii  si buna dispozitie voi scrie. Voi v-ati gandit vreodata la psihoterapie prin blogging. NU? Uite ca eu deja o fac. Ei, acum,fiindca am facut-o in grup, parca sunt mai nostima:)

Imi caut resurse sa ma mobilizez  sa scriu despre Versailles,  dar numai nu reusesc. Mai am  putin si plec in mini concediu, dar nu ma adun sa povestesc despre cat de bine si de frumos a fost in ieseala de ziua mea, in mirajul acela parizian in care peste tot mirosea a parfum frantuzesc fiindca aerul era autentic frantuzesc, iar oamenii  parfumati sau nu erau frantuji originali. Genuine French. Ma simt ca un copil care isi doreste din tot sufletul tabara de vara, desi stie ca parintii  fac  o concesie si nu baga in seama prostiile de peste an ale pruncului, fiindca copilul- elev a cam zdrelit-o la capitolul note peste an.  De fapt, copilul a ramas repetent,a fost obraznic si a luat si nota 5 la purtare, cu toate acestea primeste o iesire in tabara de ceretasi la care nici macar nu indraznise sa viseze.Asta sunt eu acum.

O sa dezertez descrierea  sejurului la Paris, sunt sigura ca il voi descrie oricum, fara sa vreau, frantura cu frantura, de fiecare data cand voi avea ocazia sa compar altceva cu Parisul. Iar in Romania aceasta ocazia apare de nenumarate ori. Acum salivez la urmatoarea plimbare. Cred ca bine m-am asemuit cainelui de la Germanos care topaie la cuvantul plimbare. Eu doar simt cuvantul vibrand in aer si deja ma inviorez.

Un gând despre „Sedinte

Lasă un răspuns

