Uncategorized

Cine castiga dintre un Dorel si o blonda

Nu stiu ca nu e banc, asa ca nu are un raspuns previzibil. Stiu cine pierde in lumea reala: bruneta. Astazi la serviciu raman fara electricitate. Aia de lumineaza becul si face computerul, ala de il butonez si acum, functional. Ies sa vad daca la punctul trafo mai sunt Doreii de la Electrica. In loc sa vad Dorei, observ   in schimb o blonda care cam umbla cu cioara vopsita (genul de brun inchis camuflata in blonda) care ii cauta la randul ei pe aceiasi lucratori. O intreb daca si dumneaei a ramas fara curent, dar raspunde incurcata ca nu. Mai apoi merge la un nene care tocmai pleca din parcare si se indreapta spre o skoda. Atunci observ masina intr-o rana. cand ma apropii realizez si de ce. Dna trecuse cu masina peste capacul cel greu- grosolan care acoperea cablurile electrice din subteran. masina nu era busita sau macar zdrelita de la asta (desi, masina era serios zgariata cu cheia pe stanga si usor impinsa pe dreapta), dar roata dreapta, precum toata partea dreapta a masinii se sprijinea pe o tabla fragila,un capac suplimentar de siguranta, cam la 15 cm sub nivelul trotuarului. Suficient cat masina sa nu iasa de acolo decat ridicata, iar orice fortare spre fata sa ii sparga radiatorul, spre spate sa cada capacelul metalic si masina sa cada in canalul cu cabluri. Atunci sa te tii focuri de artificii.

In fine, doamna se tot lamenta, pana la urma pleaca, sincer,nu suficient de trista, nu pe cat de trista as fi fost eu De fapt eu,  eu cred ca nu m-as fi deplasat de acolo pana nu imi vedeam masina in afara gropii. Exista o explicatie pentru pasivitatea doamnei. Din mers cucoana blonda, prinsa cu  cu cioara vopsita,  spune ca va mai trece pe acolo. O intreb unde poate fi gasita in caz ca apar muncitorii sa o ajute sa isi ridice masina. Imi spune  un numar postal, pe care il prind din crancanitul ciocului si falfaitul aripilor.

Apar Doreii. O fac pe doamna salata bulgareasca, proasta si acrita din belsug. Ca ar fi proasta. Ca ar fi cumva. ca ar  fi altcumva. Ei bine,eu am simtit-o numai indolenta. Gaura era pe partea  opusa  portierei soferului, iar doamna nu a vazut ca cineva  a intrat sub masina pe partea opusa si a luat capacul de la un canal fara sa il mai puna la loc. Acuz doar cum a plecat de acolo lasand masina, sub toata  greutatea ei, sa miste capacelul de rezerva sa se afunde spre canal. Intre timp Doreii se prapapdeau de ras in sinea lor si cu voce tare, ca ce ar fi fost daca luau si celalalt capac. Nu si-au pus nici o clipa problema ca  au comis-o luand capacul si au lasat lucrarea provizoriu acoperita.

Problema penei de curent continua si nu putea fi rezolvata pana  luau masina de acolo. Eram sigura ca prea-putin diva blonda este proprietara masinii. Numai ca dupa insistente,intrebat la politie, vecini s.a. apare si proprietara masinii, o fatuca, tinerica,foarte tinerica,bruneta,  frumusica si delicata care parea lovita cu leuca. Doreii o iau peste picior, in timp ce ea ii intreaba daca ei au mutat masina. Eram socata. Tipa asta era tot ce nu era vulgul de mai devreme, asadar nu exista loc de confuzie. Iar Doreii o luau la misto pe nedrept candea spunea ca masina ei a fost altfel parcata, dincolo de canal. Aceeasi reactie parea sa primeasca si de la o persoana cu care vorbea la telefon. preocuparea fetei devenise parca apararea ei, a faptului ca nu  a bagat ea masina in canal. Fiindca am simtit ce se intampla si dilema fetei, dar si faptul ca era acuzata pe nedrept, am intervenit ca o tata in timp ce ea vorbea la telefon si am povestit despre doamna blonda. Lucrurile pareau sa se lamureasca macar pentru fata, cum i-a ajuns masina in canalra vorba de o vecina.

Cei de la Electrica au trimis o masina care au ridicat autoturismul fetei.La propriu. Au ridicat masina cu o  mica  macara, de roata cazuta in groapa.  Din respect pentru dilema ei si pentru toata situatia imposibila nu am tras decat doua poze pe sestache.  Fata era pierduta si m-am luat cei de la Electrica sa umble mai cu mila si sa scoata masina de acolo fara pagube.   Au scos masina, desi sa fiu sincera, mi-a fost teama ca fie masina fetei, fie cea de langa macara va pati ceva. Dar a fost ok in final, masina scoasa, iar Doreii incinsi, cu o sete mare si cu apropouri de sete in vene. La final i-am zis fetei ca masina nu o dai oricui. Adevarul e ca fata nu o daduse. Cucoana si-o luase singura.

Intr-un final am benficiat si de curent electric.

3 gânduri despre „Cine castiga dintre un Dorel si o blonda

  1. Daca mi-ar fi povestit cineva as fi intrebat unde a auzit bancul. Asa fiindca am fost pe faza de la inceputul pataniei, stiu ca bancul nu e, din nefericire, banc.

Lasă un răspuns

