Uncategorized

Imi revin…:)

Nu am mai avut timp să scriu pe acest blog, iar când am avut timp, l-am umplut cu alte chestii. Interesant e cum în ultima vreme  nu am mai făcut nimic din ceea ce credeam- sau nu numai credeam- chiar îmi place. Nu am mai scris pe blog, nu am mai umblat hai hui, nu m-am mai dat cu zmeul (am un zmeu nou pe care nici măcar nu l-am inaugurat). În schimb mă dau cu moto zilnic, pe măsură ce mă transport la serviciu si ma intalnesc cu oameni dragi mei. Ultimul e cel mai important. Dar promit ca voi face mai multe, chiar daca ziua are 24 de ore. Promit ca voi face mai multe si pentru  cei din jur.

Am incercat sa fac o noua chestie, dar nici de asta nu m-am tinut si nici nu mi-a iesit sa ma tin. Fiindca eu credeam ca stiu sa ma dau cu rolele si mi-am dorit o pereche de role mai bune (ale mele avand mai mult de o decada-  nu o sa spun cat ca ma demasc ce babornita cu neg pe nas sunt!-de pe cand eram in liceu,tanara si ferice), de ziua mea o zana buna (mai degraba un zan bun) m-a cadorisit cu o pereche de role. AM iesit in prima zi cu ele.  AM crezut ca merg bine. De mers nu merg extraordinar, dar nici rau. Prost e ca … de mers merg, dar cum ma opresc? La cele vechi, rotile fiind foarte proaste, dintr-un plastic brut,  rolele erau aproape in permanenta infranate si nu apucam sa imi iau avant.  Dar la astea care au rotile asa faine ce naiba ma fac? Am fost de cateva ori in parc si m-am exersat la franare. De fapt, implicit m-am exersat la datul cu fundul de asfalt. Cel mai nasol a fost cand am facut eu pe desteapta si am inceput sa merg pe strada, nu in parc si am realizat ca inca nu stiu sa franez de urgenta si in caz de ceva, masina sau pericol, eu sunt Doamne feri! Atunci a fost si ultima oara cand am iesit cu rolele, fara a avea legatura cu spaima pricinuita de idiotenia mea, ci cu lipsa de timp, lancezeala…

Promit ca revin. Si revin si cu povestile de la Paris, Parisul care mi-a placut atat de mult!

Lasă un răspuns

