excursie

Tara mea cu ochi frumosi printre randuri

Am vazut niste poze superbe cu maci pe blogul turistului cujean, asa ca mi-am propus sa fac o pauza de la orasul luminilor si sa pun niste poze pe care le-am facut cu vreo doua saptamani inainte de mica excursie la Paris. Sunt niste poze din camp, undeva aproape de orasul Oltenita- orasul unde la intrare este intampinat de vaci la pascut-  loc unde m-am oprit pentru campul de grau cu bordura de maci si musetel.

Această prezentare necesită JavaScript.

Un gând despre „Tara mea cu ochi frumosi printre randuri

Lasă un răspuns

