fun · ganduri · timp liber · Uncategorized

Vreau sa fiu copil cuminte

Stimaţi si scumpi copii,

Vă rog să luaţi în considerare prezenta candidatură la postul de copil cuminte. Aplic la acest post pentru că sunt conştientă de importanţa jocului în viaţa noastră şi dezavantajul maturităţii.  Vreau să mă trezesc dimineaţa şi să merg la grădi,unde să mă aştepte micul dejun, promit că să mănânc unt cu miere şi o să beau o cană cu lapte cald . Îmi doresc să sar coarda şi şotronul şi să evoluez la sol ţopăind neîncetat, să fac pe cântăreaţa cântând la mânerul corzii. La prânz promit că voi mânca tot, ba mai mult o să ţip în gura mare „mi-e foame” şi voi savura fiecare firimitură fiindcă ştiu ce înseamnă a găti şi valoarea bucatelor.

Dimineaţa înainte de a merge la grădi, mă voi spăla cuminte pe dinţişori, fiindcă vreau să am dinţi albi şi curaţi şi nu vreau ca atunci când voi fi mare să spun într-una”dinţii ăştia mă costă o avere” sau „vreau să mănânc, dar nu am cu ce”.

Dincolo de orice glumă, e frumoasă copilăria, e frumos să te bucuri de copilărie, e bine să nu uiţi niciodată ca ai fost copil, după cum e bine să mai copilăreşti la maturitate.

La mulţi ani tuturor copiilor

 La mulţi ani tuturor copiilor din noi

4 gânduri despre „Vreau sa fiu copil cuminte

  1. La multi ani copile[semnul exclamarii e inclus- tastatura nu mai merge gratie unui copil cuminte si a unei copile aproape matura cu minte de copil cuminte😀 ]

Lasă un răspuns

