Uncategorized

Gotan Project la Bucureşti

Am intrat acum pe situl eventim să văd cine se mai produce, reproduce sau manifestă pe scenele din Bucureşti şi am văzut pe un banner flashuitor că vine Gotam Project la Sala Palatului pe 25 iunie.  Uitasem că există formaţia, după cum,  cu  vreun an-doi în urmă nu ştiam că există, dar când i-am ascultat mi-au plăcut fără a şti cine sunt. Complicat, nu?🙂


Cu vreo doi ani în urmă, nepoata mea care face dans sportiv a apărut într- o emisiune dansând tango pe o anumită melodie  de tango, cu tente electro. Mi s-a părut faină (melodia, nepoata a fost fabuloasă!)  aşa că am încercat să aflu cine cântă. Am aflat, am tot dat replay la câteva piese pe youtube şi m-am calmat. Voi asculta mai mult şi mai multe ca să  văd dacă merită să plătesc un bilet sau mă limitez la un bilet moca cu vedere din toate unghiurile pe  youtube.:)

O bucata de tango 3.0

Lasă un răspuns

