ganduri · Uncategorized

Mestecate pe amestecate

Nu am mai scris desi a fost o perioada plina. Plina de ganduri, de agitatie (privind in retrospectiva, poate nejustificata), de frustrari,  de chestii, trestii socoteli.

O sa incep cu frustrarile. Spuneam mai demult ca indiferent ce as manca eu sunt ca o trestie. Ei na, iata ca m-am inselat si nici nu ma cunosc atat de bine , in orice imprejurare. M-am trezit cu niste kg in plus pe care le-am atribuit (cu urlete) lipsei de tutun. De fapt, kg in plus nu erau cauzate de mai putina nicotina in corp, ci mai multe rontanele. Am decis sa iau masuri urgente, asa ca am intrat la dieta. Drastica nu asa. Legume si fructe crude, ceaiuri, cafele si … cam atat. Mie imi place sa mananc si la viata mea nu am prea stiut ce e aia dieta sau a te  abtine la mancare. Toata viata am mancat cu placere, aproape orice, oricand am vrut, cat am vrut si, in sinea mea, am sperat, ca nu imi va dauna niciodata. Am senzatia ca lasatul de fumat mi-a cauzat mai putin decat dieta. recunosc, nici asta nu e rau venita. O detoxifiere e binevenita la o carnivora ca mine. Dar mie imi place sa mananc si sunt cam comoda de fel. Asa ca sambata, cand am decis ca trebuie sa imi mai misc picioarele pentru a schimba ceva cu adevarat, am ramas eu insami surprinsa. Nu de alta , dar nu m-am stiut asa capoasa si atat de determinata.  Am mers pe jos cam 8 km in prima sarja, iar pe seara am mai bagat inca vreo 3-4km,  in ritm fortat de maraton. Imi venea sa ma pup pentru hotarare. Dar in loc sa ma pup, imi tot dadeam palme, la fiecare pofta aparuta.  Maaama si ce as fi mancat niste floricele de porumb si as fi ras o bere! In schimb am mai mancat un mar si am mai baut o cana de ceai. naspa, nu?

Sambata seara, prietena mea m-a sunat ca are un bilet la AC/DC, moca.  Pe cand ea si-a cumparat biletul eu am fost cu fundul in doua luntre. Nu am fost niciodata un fun in sensul adevarat. Le cunosteam din melodii, le ascultam cu placere, stiam oarecum povestea celor doi frati care pun bazele unei formatii de succes, dar nu eram ceea numesc unii „admiratori”.  Pe de alta parte, concertele lor aduna oameni, sunt fenomenale ca spectacol, iar pe ei in concert nu as mai fi avut o a doua ocazie sa ii vad. Atunci am zis nu. Sambata seara, inainte sa ma sune prietena mea, vedeam stirile si ma apucase indoiala p[entru decizia luata si parca as fi mers. Asa ca, atunci cand ea mi-a facut prpunerea, am acceptat.

Concertul a  fost fenomenal. De la aparitia spectaculoasa a grupului la 9.00 pana la disparitia lor, doua ore mai tarziu. Pe departe favoritul meau a fost Angus Young, vesnicul scolarel.:) Intr-un fel ( e o parere personala, profund subiectiva si deloc argumentata) scolarul haios care se joaca pe grieful de la chitara, dupa cum mestec eu mancare (mancaule, nu mai la foame ti-e gandul!) a fost esenta lucrarii, a concertului.Nu am imagini de pus ca am fost fair play si m-am dus, dupa cum au anuntat, fara camera de luat vederi sau orice device de inregistrare audio sau video. Exista pe youtube.com inregistrari relevante, ca sa nu vorbesc eu aiurea in tramvai.

Ieri  treaba multe, eu persoana cu trei maini stangi si un picior, iar pofte, frustrari si salivari abundente deschizand usa de la frigider.

3 gânduri despre „Mestecate pe amestecate

    1. „Am mers pe jos cam 8 km in prima sarja, iar pe seara am mai bagat inca vreo 3-4km, in ritm fortat de maraton” + dieta, la asta ma refeream😀
      Majoritatea se apuca si dupa cateva zile se dau batuti.

      Oricum de frustari nu scapam,decat asa…din cand in cand. De asta ne masuram viata in ‘clipe de fericire’.

Lasă un răspuns

