Uncategorized

1 mai muncitoresc

Trec peste partea agasanta a zilelor trecute (de fapt, eu agasanta cu toata lumea, inclusiv cu mine insami. au fost persoane care au numit -o sevraj) si voi mai scrie cateva vorbe pe wordpress.

Vineri am vrut sa merg la cumparaturi si am renuntat. De fapt, am ajuns la hypermarket, am vazut aglomeratia de zile mari (muncitoresti), m-au apucat dracii si am cumparat trei lulele, trei surcele, cat sa pot merge la casa de 10 produse. M-am oprit la pompa sa bag benzina ….si aici coda. Am renuntat si la benzina desi pitica era pe rosu, ca la semafor. Am ajuns la concluzia ca suntem o natie de muncitori, dar cel mai mult ne place cand sarbatorim prin nemunca.

Sambata am avut o stare naspa pana spre dupa amiaza cand, dupa o tura cu pitica, mi-am revenit. Este foarte probabil ca starea nasoala sa fi fost data si de lipsa de nicotina din corp. Sau poate nu… Am fost la bulgari (eu am reusit sa ma intorc motorizata, de la Russe nu s-au furat masini sau alte cele). Centrul orasului era gol, probabil si bulgarii sarbatoreau muncitoreste. Duminica am fost dupa ai mei la un gratar. Ei se aflau pe malul Argesului deja, cu mititeii sfaranind. Locul ar fi fost frumos, daca nu ar fi trecut valuri- rauri de populatie necivilizata care sa isi lase farfuriile de unica folosinta si peturile printre copaci. Dupa ce am mancat, satula fiind, satula atat de mancare, cat si de manelele ce rasunau amestecat in mica poienita, am propus imbarcarea. Ceea ce am si facut.  Oricum statul in aer liber mi-a priit.  Asa au trecut zilele de 1 mai nemuncitoresc si 2 mai manelesc, fix ca un weekend obisnuit.

UNU MAI bun

2 gânduri despre „1 mai muncitoresc

  1. Pentru mine a fost o zi ca oricare alta. Este foarte bine că există opinii diferite de a mea, este foarte bine ca o anumită zi să poarte o anumită încărcătură pentru altcineva. Trăim în diversitatea până la urmă şi această diversitate conduce spre progres.

Lasă un răspuns

