Uncategorized

Despre criza, conducatori si miluiala

Ieri am primit  de la o prietena un banc – usor obscen- de criza „din cauza crizei mondiale, guvernul roman s-a gandit sa puna impozit pe futut. Un om al muncii, pe nume Ion Pendula, impotent  fiind, face petitie la fisc”Semnatul Ion Pendula, om al muncii fara pula, cer sa nu platesc tribut, pentru ca nu pot sa fut!”. Raspunsul vine promt de la fisc „Draga domnule Pendula, om al muncii fara pula, cat exista deget, limba, Legea tarii nu se schimba! „”.

Dupa ce m-am hahit, am vorbit cu aceeasi prietena la telefon. Ea: „bai saracii polonezi, au ramas fara conducatori. hai sa le facem un bine sa ii trimitem pe ai nostri.’ Eu de colo „bai ce naiba le facem?! aia erau in crestere economica”. Ea raspunde „nu-i nimic. Daca ii trimitem pe ai nostri nu vor mai fi.” Asa-i. Hai sa facem o petitie sa ajutam poporul prieten polonez si sa le trimitem conducatorii nostri.

Azi in biserica, in timpul slujbei de Sfantul Gheorghe, preotul canta ceva de genul „miluieste conducatorii tarii, ai oraselor si satelor poporului nostru”. Fara sa vreau ma aud vociferand „Mai bine nu!” De unde credeam ca am vorbit in soapta, dupa perechile numeroase care s-au intors spre mine, mi-am dat seama ca am fost destul de sonora. Dar aveam dreptate. ce nevoie mai au de providenta cand ei se miluiesc singuri?

Lasă un răspuns

