Amintiri din vacante · Tara mea cu ochi frumosi · timp liber

Primavara pe ulita

Am fost din nou la prietena mea in Teleorman. Mi-am incantat ochii, mi-am gadilat auzul cu ciripit de pasarele, mi-am clatit narile cu mirosul copacilor in floare…

Această prezentare necesită JavaScript.

2 gânduri despre „Primavara pe ulita

  1. Si mie imi plac si mi-au placut dintotdeauna. Imi amintesc de perioada „oracolelor” cand la intrebarea „ce flori va plac?”, raspundeam invariabil „magnoliile.”

Lasă un răspuns

