Tara mea cu ochi frumosi · Uncategorized

Profesionistii

Zilele trecute ma suna un coleg care tocmai plecase. Bah ce o fi uitat? ma intreb in sinea mea . Nu uitase nimic, ma sunase sa imi zica ca e un incendiu pe strada, o masina a luat foc. Normal ca in curiozitatea specifica am iesit sa ma uit ce se intampla. O masina veche de culoare gri, a carei marca nu o vedeam, scotea fum. Apoi fumul s-a transformat in flacari. Proprietarul, care parea o persoana in varsta, se chinuia cu un extinctor sa stringa flacarile ce pareau sa se inteteasca. Cei care avea masinile parcate pe trotuarul de langa masina care incepea sa arda, isi mutau masinile intr-o veselie. Flacarile se intenteau, iar proprietarul parea sa fi terminat si spuma. Nu a durat mult pana am auzit sirenele pompierilor. S-au miscat extrem de repede. La fel de repede, pompierii de pe cele doua masini au scos furtunele si au neutralizat incendiul. Pana a venit masina politiei si inca o masina mica  de pompieri, baietii indepartasera pericolul. Bineinteles ca aurmat nebunariu din trafic. Masina bloca cele doua bezi de mers, chiar inaintea semaforului, una dintre masinile pompierilor a trebuit sa blocheze strada perpendiculara. Soferii nervosi claxonau, un ghertoi a luat-o pe contrasenes, blocand si celalalt sens de mers, asa ca era minunat. Un spectacol veritabil. Trebuie sa aplaud protagonistii fara nume: pompierii. Cinste lor!

Fotografiile sunt facute de colegul meu la locul faptei.

Această prezentare necesită JavaScript.

Lasă un răspuns

