ganduri · Uncategorized

Amestecate

Nu stiu de ce nu am mai scris. Fiindca lucrurile din jurul meu  sunt in aceeasi ordine dezordonata? Nu stiu si nici nu incerc sa despic firul in ‘spe. Cert e ca ultima saptamana nu am scris, desi s-au intamplat diverse chestii, mai mult sau mai putin importante.

In primul rand a venit primavara. Pe bune, cu raze de soare, caldura si.. asfalt uscat. fapt pentru care am scos motoreta de la iernat. Sambata am umblat fara tinta prin Bucuresti si am fost … WOW! Uitasem cat de bine si de.. altfel e sa mergi cu motocicleta. Ma gandeam ca dupa trei luni de somat la sofat pe doua roti o sa fiu o catastrofa care nu gaseste vitezele (de parca ai avea cum sa le ratezi la moto!😀 ) A fost suficient sa merg vreo 500 de metri si sa imi dau seama ca imi place si imi va placea sa merg pe doua roti. Asa pentru mine. Fara trasee uluitoare sau „recorduri”.

Apoi evenimentele de acasa s-au succedat in jurul vecinilor mei faimosi. Mai exact al ei, pentru ca pe el l-a lasat pe dinafara, a disparut. Faceam chiar glume, proaste, e drept, ca s-a cam ingrasat catelul de cand nu mai e batranul in jur. Se pare ca, de fapt, dupa o viata de munca,  l-a lasat pe strazi.  Nu asta a fost tumultul. Dar a exista un incendiu, cineva a dat foc la usa unei vecine (nu stiu prea multe fiindca nu eram acasa pe cand s-a intamplat) si faptasa pare a fi „amoreza”.  Nasol e ca deasupra usii care a ars e o teava de gaze. Apoi, la usa aceleiasi vecine a venit SMURDul, fara a fi chemat de respectiva, ea nefiind acasa. E suspectata aceeasi vinovata. Apoi, serile trecute cand am venit acasa era politia.  Pe geamul apartamentului in care amoreza septuagenara traieste au aparut tot felul de poze, decupate din ziare, cu  pozitii sexuale .Pe usa sunt lipite afise si cutii de chibrituri cu PDL si a scris mare, cu creta, „Ajutoare PDL”. Oare ce mai urmeaza?

Ma uit la televizor si citesc in ziare despre diversele crize si intrigi. Sunt surprinsa cum intr-o perioada in care guvernul se lamenteaza ca nu are bani, pe e-licitatie.ro se vede cu ochiul liber, de ageamiu,  cum ministerele „fara bani” cheltuiesc frumusel si prea putin elegant sume considerabile pe audit si softuri. Folosind expresia prim-ministrului, as zice „nesimtite”. Ma lasa rece foiletonul Voicu. Ma straduiesc de o saptamana, printre picaturi, sa citesc „Lumea vazuta de Clarkson.  inca ceva!” care ma distreaza copios.  Daca vreti sa aveti portii nesfarsite de ras, ca urmare a unui umor fin, natural si, mai ales, eneglezesc in stilul Clarkson, cititi-o! Merg la dentist sa imi consolidez un fier zidit intr-o masea (e pe bune- in trecut, o profesionista  mi-a lasat in masea o bucata de ceva metalic – burgiu, ac, tentativa de pivot- iar acum trebuie sa imi  refac coltul, care a mai si crapat pe ici pe colo, in partile esentiale). Ma duc cu drag si detasare la  acest (adica aceasta, ca e doctora) dentist, de fiecare data ma distrez cu gasca vesela de la cabinet si nici nu simt ca ma aflu acolo sa imi bazaie in gura si sa imi rezolve un rahat. Aflat in aceeasi gura.Am fost la bulgari intr-o tura mica unde am mancat o inghetata foarte buna. Am carcotit pe seama bulgaroaicelor care ies la promenada in centrul Ruse imbracate, mai mult dezbracate, leganand agale din solduri. Pe care nu le au. Soldurile leganate imi amintesc de un banc spus de nepoata-mea. Profesoara „elevi, ce ne da gaina?”. elevii „carne si oua” Profesoara: „fooooarte bine. Dar porcul?” „carne” raspund elevii. „Bravooo. Dar vaca?”. Elevii raspund la unison „vaca ne da teme.”

Am cam facut o salata din postul de azi. Poate ca astept carne, branza, oua. Rosii. Poate astept Pastele. Ala al cailor.

Lasă un răspuns

