fun · ganduri · Uncategorized

Vedetele din vecini

Va povesteam despre cuplul minune care comunica prin biletele pe cutia de scrisori? Ei bine, lucrurile au evoluat, ea nu ii mai scrie bilete pe care sa le lase in vazul lumii, ci cheama direct televiziunea, sa ii afle povestea chiar si cei care nu o cunosc pe ea ca persoana.

Am venit ieri acasa, iar la maica mea in dormitor bazaia postul Acasa Tv. Imi spune secretul : „cica apar vecinii la TV”. Ok, cum se intampla de obicei in asemenea situatii, cand „personajul” iti e cunoscut, devii curios. Mai ales ca, in ciuda faptului ca discutiile mele cu vecinii de bloc sunt sporadice si de tipul buna ziua si atat, in jur zumzaiau tot felul de povesti despre cei doi. Initial nu am vrut sa scriu despre vedetismul vecinilor, din respect ( pentru batran, mai ales) . Acum, dupa ce au aparut la TV, mai conteaza oare doua randuri in plus despre ei?

Aici e inregistrarea Acasa tv  http://www.acasatv.ro/emisiuni/geloasa-72-de-ani-si-infidelul-76-de-ani-n-au-mai-facut-amor-de-25-de-ani-video.html

Nu o sa mai carcotesc si eu, filmul vorbeste de la sine.  Exista faze de umor trist, precum cea cu wc ul public (aia nu se „numara”). E pacat  ca dupa o viata de convietuire, lucrurile ajung sa mearga atat de prost incat sa chemi mai intai politia, apoi consortul la tribunal, ca in final  sa chemi televiziunea, doar pentru circ. Desi nu ma uitasem anterior la emisiune, vazand un caz concret, stiut, pot confirma ca Povestirile  de la Acasa sunt  adevarate, fara nicio floricica in plus.

PS: La ce buna televiziunea: asa am aflat si eu numele vecinilor🙂

Lasă un răspuns

