timp liber · Uncategorized · utile

John Mclaughlin (re)vine la Bucuresti

Recent am descoperit ca imi place foarte mult interpretarea celor „trei prieteni” (Al DiMeola, Paco De Lucia si John Mclaughlin). Desi cultura mea muzicala este vraiste, a fost suficient sa ascult o data si sa imi doresc sa ascult mai mult si sa apreciez finetea,  energia si „elaborarea” muzicii lor.  Zilele trecute chiar am avut o preocupare din a-i asculta (pe toti trei laolalta si pe fiecare in parte).

Acum citeam pe Mediafax ca Mclaughlin va concerta la Sala Palatului pe 17 mai. (http://www.mediafax.ro/life-inedit/lista-concertelor-ce-vor-avea-loc-in-2010-5685052/)

Enjoy!

Lasă un răspuns

