fun · Tara mea cu ochi frumosi · Uncategorized

In ce secol ne aflam?

Intru ieri ca o furtuna intr-o farmacie comunala din Bolintin. In fata mea un cuplu, o ea anorexic like, frumusica, cu mutra de pipita. El un italian tinerel si guraliv. In prima faza nu i-am bagat in seama, doar asteptam sa isi ia cumparaturile si sa imi vina si mie randul. Au mai cerut un sirop de tuse, un ceai de galbenele… Tipa a schimbat amicalitati cu farmacista, d’alea cu „ce face x?”… farmacista, mutra tipic de cucoana de provincie: ochelari subtiri si un permanent razlet pus pe un par nici prea scurt, nici prea lung, dar suficient sa stea valvoi.  Am inceput sa batai din picior, eram in farmacie intr-o comuna oarecare, nu eram localnica (dupa cum se vede, in mediul rural oamenii se cunosc intre ei), duminica la pranz, era evident ca nu ma aflam la rand sa aud ce face x.  In timp ce farmacista baga in punga ce cumparasera aia pana atunci, italianul incepe sa dea din clanta, iar ea rosie ca racu (sau ca dracu) ii spune a ca nu zice. Discutia in limba italiana pe care eu o pricep prin deductie mai mult. Si imi dau seama ca am dedus bine.  El o batea la cap sa zica, ea nu ca nu zice. Eu plina de spume in spate. El intr-o limba romana de balta ii spune farmacistei ca ea nu vrea sa ii spuna ce ii zice el. Farmacista „eiii, asa sunt fetele din Romania, mai rusinoase…” (probabil farmacista isi imagina ca aia il tine pe italian de mana sau  de ce? sau eram in manastire si nu stiam eu?).  In momentul ala nu am mai putut si ma adresez farmacistei, cu toti dracii pe care ii aveam „ei nu sunt asa in Romania, e farmacie nu e altceva” si catre ea „hai  spune-i odata!” Individa, intr-o falsa pudoade sau cel putin o pudoare neinteleasa de mine, tace ca muta la p… si baga barbia in piept, in timp ce obrajii ii deveneau vinetii.  Eu catre farmacista „vrea un lubrifiant sau o chestie pe care sa si-o bage undeva. ” catre ea „am inteles bine?” Visiniul se transformase in verde si spune cu o voce sparta „da e ca un sprei care sa miroasa frumos acolo jos…”. In pizda masii, facusem destula zarva ca sa ii mai spun ca exista apa si sapun ca sa nu miroasa.  El a zis ca nu vrea lubrifiant, ci un fel de parfum.. Farmacista care iesise intre timp din spatele tejghelei si se uita pe rafturile din mijloc si invartea niste flacoane de sapun pentru igiena intima.  Ma intreaba pe mine „asta e?” Simteam ca ma sufoc si totusi ii raspund pe un ton rezonabil „pe mine ma intrebati? intrebati-o pe ea. Nu cred ca vrea sapun pentru igiena, vrea un deodorant sau ceva de genul”. Italianul, in italiana bineinteles, nunuia pe acolo si  o tinea  intr-una cu parfumul. Ea ii repeta farmacistei in romana. Era ca dracu! Daca nu as fi fost in the middleofnowhere si nu mi-ar fi trebuit acea pastila, chiar atunci, imi bagam piciorul. Pana la urma, dupa ce au analizat un tub de lubrifiant de la la Durex,  au cazut de comun acord sa il ia pe ala ca arata a sprei.  Nu stiu cat de frumos o sa ii miroasa aleia puta, dar macar el tot se alege cu o cale lina spre fericire.  Mi-am luat si eu pastila mult dorita si ma pregateam sa plec.

In timp ce imi luam talpasita, baiatul din spatele meu cere farmacistei sa ii dea ce are mai bun de gat (in gand imi spun „sexoraletten”). Farmacista, dupa ce o scuturasem elegant (?! :D)  , intreaba profesionist „masticabil?” baiatul banguie lung „daaaa”, desi din ton era evident ca nu a priceput ce naiba inseamna. Am mai auzit doar o noua intrebare „pentru tine?” in timp ce inchideam usa…

Lasă un răspuns

