Amintiri din vacante · Tara mea cu ochi frumosi · timp liber · Uncategorized

Mai multe poze inghetate

2 gânduri despre „Mai multe poze inghetate

  1. Fataaaa, sunt usor coplesita de avalansa de articole de azi…fata de ultima vreme, ca nici nu stiu unde sa iti raspund :))
    Faine pozele, ca de obicei🙂
    M-am distrat la plimbarea si raportarea ta fata de schiori si placuitori…eu am aceeasi pozitie, dar am scris deja o poveste despre ea:))
    Si ma bucur ca ai acelasi ochi critic si ureche pentru ridicol, ca intotdeauna (ma refer la convorbirea telefonica a aluia).
    Sper sa fie cat mai multe zile ca asta la tine pe blog, ca tare-mi place cum scrii🙂

Lasă un răspuns

